Yalçın'ın Maceraları

9 Mart 2009 Pazartesi

istanbul'a veda

biliyorsunuz, istanbul, artık o eski istanbul değil. doğduğum zamanlarda, bundan yaklaşık iki yüz yirmi dokuz gün önce, ne güzel sıcacık bir şehirdi. sonra giderek soğudu, en son beni böyle kar kıyafetleriyle dolaştırmak zorunda kaldılar. lakin bir türlü sevemiyorum bu kıyafetleri. düşündüm taşındım,  daha sıcak iklimlere doğru gitmeye karar verdim. 12 mart'tan itibaren girne'ye gidiyorum. bellapais'e. tembellik kahvesi falan varmış, sıcak sıcak oralarda oturur, arada da yüzerim. 

geçtiğimiz ay neler yaptım diye sual ederseniz:

çevreye ilgim had safhaya çıktı her şeyden önce. uçanı kaçanı, geleni geçeni tanımaya çalışıyor, parmaklarımla inceliyor ve mümkünse ağzıma atıp tadına bakıyorum. yatağın kenarındaki iplere ise  bu işlemi günlük olarak uyguluyorum. 
oynamaktan yorgun düşünce, ellerimi kavuşturup yan dönerek derin derin uykuya geçiyorum. çoğu gece kesintisiz uyuyarak "ilgilileri" sevindirik de yapıyorum...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]



<< Ana Sayfa